پخش ویژه‌برنامه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از شبکه امید سیما

تندیس‌های ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیینی به برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد اهدا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آیین در ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ هم‌زمان با اولین روز از ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی ایران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
ابتدای این برنامه، محسن حموله دبیر ششمین جشنواره اسباب‌بازی و در ادامه آیدین مهدیزاده مسئول کمیته رقابتی جشنواره ششم گزارشی از روند برگزاری این دوره از جشنواره ارائه کردند.
محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری و رییس ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در پیامی این رویداد مجازی را فرصتی برای جذب مخاطبان خارج از کشور عنوان و اظهار امیدواری کرد که در جشنواره هفتم شاهد ایجاد بخش تالیف کتاب‌های پژوهشی در حوزه اسباب‌بازی نیز باشیم.
بهنام زنگی مسئول کمیته علمی و محسن رجبی مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی‌های ایرانی نیز گزارشی از این بخش‌ها ارائه کردند.
در این آیین فیلم‌ کوتاهی از برگزاری پنجمین جشنواره اسباب‌بازی در سال گذشته به نمایش درآمد. 
بر اساس این خبر در پایان این آیین علی کاشفی‌پور نماینده بخش فرهنگ بنیان و مهدیه کرمی نماینده بخش اسباب‌بازی‌های شناختی و سعید باباوند نماینده هیأت داوران بخش رقابتی جشنواره و نیلوفر جلیلوند نماینده داوارن بخش عروسک‌های ایرانی بیانیه‌های هر بخش را خوانش کردند. 
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ به صورت مجازی در تارنمای irantoyfestival.ir برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =