حضور پررنگ کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های فرهنگی و هنری

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از حضور پررنگ کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های فرهنگی و هنری در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نادیا صداقت در نشست تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی دهه فجر و میلاد حضرات زهرا(س) افزود: کانون این استان حضوری موفق و پررنگ در عرصه های فرهنگی و هنری در سطح ملی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سایه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ، استعدادهای زبده ای پرورش یافته اند افزود: نقاشی ، عکاسی و شعر و داستان  کانون پرورش فکری استان همواره در سطح کشور جزو برترین ها بوده و کسب ۱۱ عنوان برتر در مسابقات نقاشی و عکاسی در بخش کشوری و بین المللی از جمله این افتخارات است.

وی هدف اصلی فعالیت کانون را ایجاد شور و نشاط به همراه کتابخوانی در کودکان و نوجوانان دانست و گفت: سفالگری ، نقاشی و تئاتر عروسکی از شیوه های رایج در کانون برای تحریک خلاقیت‌های آینده سازان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت: کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان محلی است که از نظر فرهنگ و هنر به نوجوانان آرامش می دهد.

کبری اخلاقی نیا افزود: تربیت قشر کودکان یک حوزه تخصصی است که کانون با داشتن مربیان توانمند با اهداف مشخص و برنامه‌ریزی شده باید برای غنی ‌سازی اوقات فراغت و شناخت و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان با حضور و مشارکت آنها تلاش کند.

گفتنی است مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان استانداری ، فرمانداری و بخشداری های تابعه  با موضوع " روزهای انقلاب "و "من و مادرم " از سوی امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری کانون پرورش فکری استان برگزار که در این نشست از برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =