کد خبر: 304071
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
بازدید 267
دیدار مدیرکل کانون لرستان با فرماندار خرم آباد

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان با جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان؛ محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم آباد دیدار کرد.
درابتدای این نشست جعفر طولابی فرماندار خرم آباد از زحمات مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکر به خاطر فعالیت های گسترده ی فرهنگی، هنری و ادبی به صورت مستمر و با کیفیت، برای قشر آینده ساز جامعه تقدیرکرد.
طولابی افزود: کارگاه های کانون پرورش فکری نقش بسزایی درتعلیم و پرورش استعداد فرهنگی و هنری دانش آموزان دارد و باعث رشداستعداد کودکان ونوجوانان می شود.
فرماندار خرم آباد با اشاره به همکاری خوب مربیان کانون با دفاتر تسهیل گری، برگسترش فعالیت های کانون در مناطق حاشیه نشین تاکید کرد.
طولابی درادامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: کودکان ونوجوانان در این ایام وقت زیادی را در منزل سپری می کنند و کانون مجازی فرصت مناسبی برای یادگیری رشته های مختلف هنری برای بچه هاست.

در ادامه این نشست محمدجوادمحمدی چگونگی روند ثبت نام در کارگاه های برخط کانون  را تشریح کرد و درادامه گزارشی از عملکرد کانون در ایام کرونا را توضیح داد.
وی افزود: کودکان ونوجوانان علاقه مند به توجه علایق خود در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت lorestan.kpf.ir مراحل ثبت‌نام رابرای حضور در کارگاه های فصل بهار کانون را انجام دهند.
مدیرکل کانون اضافه کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی شامل:  قصه گویی، حال خوش زندگی، نجوم، بازیگری، تئاتر، هنرهای نمایشی، کارگاه داستان نویسی، شعر، نوشتن خلاق، متون خوانی،کاردستی، نقاشی، خوشنویسی، بازی وسرگرمی، زیست شناسی، اوریگامی، رباتیک، انیمیشن، سرود، موسیقی(ارف) و عروسک سازی در حال انجام است که با توجه به استقبال خوب بچه ها و خانواده ها قرار است تا29 اسفندماه تمدیدشود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: زمان شروع این کارگاه‌ها فروردین ماه1400 تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
محمدی در ادامه گزارشی ازعملکرد کانون را در سال 1399 و ایام شیوع ویروس کرونا ارائه داد و عنوان داشت: کانون مجازی فرصتی را برای کودکان ونوجوانان فراهم کرده است تا در کنار شبکه شاد، دانش آموزان از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی و کانون زبان بهره مند شوند.
 وی با اشاره به فعالیت کانون زبان دراستان گفت: کانون زبان استان لرستان نیز ‌ثبت‌نام جذب زبان آموز در بخش آموزش زبان های انگلیسی و غیرانگلیسی) عربی-فرانسوی-آلمانی- اسپانیایی- چینی و روسی)، دوره های آیلتس، تافل و مکالمه ویژه را انجام داده است. وعلاقمندان به یادگیری زبان های خارجی با مراجعه به  سایت  www.ili.ir  مراجعه می کنند.
درپایان این نشست فرماندار خرم آباد به صورت آنلاین از کارگاه ها، نحوه ورود و ثبت نام در سایت kpf.ir دیدن کرد.

 

جعفر طولابی فرماندار خرم آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =