آیین تجلیل از مراکز موفق کانون پرورش فکری مازندران

درآخرین  نشست فصلی سال 99 در آیینی از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این برنامه با حضور افسون امینی مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور، حامد آخوندی سرپرست کانون مجازی، محمد علی یزدان‌شناس مدیرکل کانون مازندران و کارکنان این اداره‌کل و مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی هنری به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در این مراسم که به صورت برخط حضور داشت از کانون مازندران به عنوان یکی از استان‌های خوب و موفق یاد کرد و اظهار داشت: در چند سال اخیر تحول مثبت و چشم‌گیری از این استان شاهد بودیم.

افسون امینی به نقش مهم مربیان در کانون اشاره نمود و گفت: کانون به واسطه مربیان خود نفس می کشد و عمده  زحمات این نهاد فرهنگی بر دوش آنان می باشد.

مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون به طرح هاتف هم اشاره داشت و تصریح کرد: این طرح یکی از اقدام‌های مهم کانون است که بر اساس مطالعه صورت گرفته است.

امینی در ادامه گفت: بر اساس طرح هاتف، مراکز متناسب با  نیازهای مخاطبان خود به ارایه محتوا می پردازند.

 در ابتدای نشست، مدیر کل کانون مازندران، ضمن سپاس از زحمات ارزنده کارکنان این اداره کل و مراکز فرهنگی هنری استان، از رشد قابل توجه فعالیت‌های فرهنگی در مازندران صحبت کرد و آن را مرهون تلاش شبانه روزی همکاران خود دانست.

محمد علی یزدان شناس افزود: با درایت معاون فرهنگی کانون کشور و مسئولان ستادی، حرکت عظیم و قابل توجهی در حوزه برنامه ریزی و دستور العمل‌های جدید در کانون شکل گرفت و خوشبختانه مازندران تلاش نمود در انجام به موقع و موثر مطلوب عمل نماید.

وی با ارایه گزارشی از برگزاری کارگاه‌های مجازی در سه دوره فصل تابستان، پاییز و زمستان از رشد قابل ملاحظه‌ در جذب عضو و برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی مجازی خبر داد.

یزدان شناس  در بخش دیگری از صحبت‌هایش از ارزیابی یک‌ساله مراکز فرهنگی هنری توسط کارشناسان استان سخن گفت وافزود: بر اساس شاخص‌های تعداد جذب اعضا- تعداد دفعات فعالیت- تعداد نفرات و تعداد کارگاه‌های تخصصی، عمل‌کرد یک‌ساله مراکز بررسی شد .

در ادامه این برنامه حامد آخوندی، سرپرست کانون مجازی کشور با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته این مرکز در زمینه نرم افزار موبایل کانون، ارتقا و به‌روز رسانی پروفایل مراکز، به صورت مجازی به سوال‌های کارشناسان و مسئولان مراکز فرهنگی هنری پاسخ داد.

تجلیل از مراکز موفق کانون مازندران

در بخش دوم این نشست از مراکز موفق کانون مازندران بر اساس شاخص‌های تعیین شده تجلیل شد.

بر این اساس، از مرکز فرهنگی هنری رامسر به عنوان مرکز موفق در کسب کامل امتیازها  تقدیر شد و نشان مرکز موفق کانون به فاطمه نعمتی سارخانلو اهدا شد.

در بخش دیگر، از مرکز فرهنگی هنری نوشهر به خاطر عملکرد مطلوب در جذب عضو و برگزاری تعداد کارگاه‌های تخصصی تجلیل شد.

 هم‌چنین از مراکز سیمرغ  به خاطر عملکرد مطلوب در جذب عضو و مرکز نشتارود به خاطر تعداد شرکت کنندگان  و دفعات برگزاری در کارگاه‌های عمومی تقدیر به عمل آمد.

اما از مراکز دلگشا و شماره 3ساری نیز به صورت مشترک به خاطر عملکرد مطلوب در برگزاری کارگاه‌های تخصصی تجلیل شد.

در پایان این آیین از کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران نیز با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.  

سایر تصاویر این نشست را با کلیک روی این لینک ببینید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =