نشان برنز و دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی بَنسکا بلغارستان به کودکان خوزستانی رسید

اعضا مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان ۲۰۱۹ یک نشان برنز و یک دیپلم افتخار دریافت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون خوزستان، این دور از مسابقه‌ی نقاشی بَنسکای بلغارستان با موضوع «بازی مورد علاقه شما در بیرون از خانه» برگزار شد و پس از اعلام نتایج داوری از سوی دبیرخانه  «آرمیتا چنگیزی» ۸ ساله از بهبهان استان خوزستان نشان برنزی این رویداد شد.

در همین حال دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۹ نیز به «بهار نصیریان» ۵ ساله از کانون بهبهان خوزستان تعلق گرفت.
بر اساس این گزارش، «آرمیتا چنگیزی» و «بهار نصیریان» اعضا مرکز فرهنگی هنری کانون شماره سه بهبهان هستند که زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در این رویداد بین‌المللی شرکت کردند و به این موفقیت دست یافتند.
یادآوری می‌شود در این دور از مسابقه‌ی نقاشی بَنسکای بلفارستان بیش از ۸هزار اثر از ۶۳ کشور جهان با هم رقابت کردند که از این میان ۸۹۰ اثر از سوی کانون پرورش فکری برای شرکت در این رویداد ارسال شد.
اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این‌بار از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان بَنسکا کشور بلغارستان ۲۰۱۹ چهار نشان و دو دیپلم افتخار دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =