درخشش مربی کانون خوزستان در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر 

سعید گل گل مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول برای نمایشنامه «چی به چیه» جایزه سوم سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر  را به دست آورد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون خوزستان،سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، با محوریت نمایشنامه نویسی برگزار شد.
در این جشنواره ۴۲ اثر از استان‌های خوزستان، قم، تهران، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، اردبیل به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند که پس از بازخوانی توسط هیات داوران متشکل از  سید حسین فدایی حسین، مرتضی سخاوت و شهرام کرمی ۱۰ اثر نامزد دریافت جایزه شدند که در پایان پنج اثر به عنوان آثار برتر و ۲ نویسنده شایسته تقدیر شناخته شدند.
عقیل جماعتی برای نمایشنامه "  ۲۸۸۸"  از شهرستان خارک استان بوشهر جایزه نخست این جشنواره و سمیرا سلیمانی فارسانی نیز برای نمایشنامه " هدیه ای از رنگین کمان"  از شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری جایزه دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند .
جایزه سوم این جشنواره به سعید گل گل برای نمایشنامه " چی به چیه" از دزفول و جایزه چهارم به لقمان بحرانی برای نمایشنامه " مهره مار"  از شهرستان دیر استان بوشهر تعلق گرفت.
پنجمین جایزه این جشنواره نیز به مرضیه شریفی برای نمایشنامه " گلیتا؛ قهرمان عروسک ها"  از شهرستان اصفهان رسید.
 هیات داوران این جشنواره، با توجه به قابلیت های آثار ارائه شده ۲ نویسنده را شایسته تقدیر دانسته و با اهدای تقدیرنامه از تلاش هادی کیانی و محسن عمادی  از خمینی شهر اصفهان و ایزد ایروانی برای نمایشنامه"  زمین خوره " از دزفول  قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =