قدردانی وزیر ارشاد از کانون در ششمین جایزه فیروزه

‌بازی رومیزی «سفالگر» در حالی برگزیده ششمین دوره جایزه فیروزه شد که وزیر ارشاد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌خاطر مشارکت در تولید این اسباب‌بازی و حمایت مادی و معنوی در ترویج اسباب‌بازی در کشور قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازی رومیزی «سفالگر» محصولِ مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت هوپا، موفق به دریافت رتبه‌ی دوم بخش «اسباب‌بازی» این دوره از جایزه فیروزه شد.
این بازی رومیزی از سوی امیر اردشیری‌لردجانی، وحید اسماعیلی و فاطمه علاء‌الدین طراحی شده است.
در مراسم پایانی جایزه فیروزه، لوح تقدیری از سوی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری اهدا شد که محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون به نمایندگی این لوح را دریافت کرد.
در این لوح تقدیر آمده است: فرهنگ و هنر این مرز و بوم تجلی افکار و اندیشه فرهیختگانی است که در عرصه فرهنگ، طبع عالی و همت متعالی خود را پدیدار کرده‌اند.


در ادامه این تقدیرنامه نوشته شده است: جایزه فیروزه میعادگاه فرهنگ‌دوستانی است که با تلاش خود در پژوهش و تولید کالاهای فرهنگی با ارزش‌های ایرانی-اسلامی برگ زرینی را در عرصه بی‌کران فرهنگ رقم زده‌اند. 
وزیر ارشاد همچنین در این لوح قدردانی یادآور شده است: اکنون که با رأی هیأت داوران شایسته تقدیر در بخش اسباب‌بازی برای مشارکت در تولید اسباب‌بازی «سفالگر» و حمایت مادی و معنوی در ترویج اسباب‌بازی در کشور در ششمین دوره جایزه فیروزه انتخاب شده‌اید به پاس قدردانی از زحمات شما، این لوح به رسم یادبود تقدیم می‌شود. 
محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون و آیدین مهدیزاده دبیر رویداد ملی ایده‌آزاد در مراسم پایانی ششمین جایزه فیروزه حضور داشتند.
یادآوری می‌شود بازی «سفالگر» رتبه اول بخش ویژه فرهنگ‌بنیان ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری را نیز به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =