کد خبر: 304346
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
آیدین مهدی‌زاده دبیر رویداد «ایده‌آزاد» اسباب‌بازی کانون شد

آیدین مهدیزاده به عنوان دبیر چهارمین رویداد ملی «ایده‌آزاد» اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون در حکم آیدین مهدی‌زاده به دانش، تعهد و تجربه‌های ارزشمند او در حوزه طراحی، پژوهش و تولید اسباب‌بازی اشاره و وی را به عنوان دبیر این رویداد معرفی کرده است.
محسن حموله در این حکم اظهار امیدواری کرده است تا با هم‌فکری و تعامل با اساتید و دست‌اندرکاران این صنعت، نسل جدیدی از افراد علاقه‌مند به طراحی، شناسایی و به جامعه تولیدکنندگان اسباب‌بازی معرفی شوند.
وی همچنین از مهدی‌زاده خواسته است تا برای ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت و فناوری مبتنی بر نوآوری در صنعت اسباب‌بازی ایرانی و اعتباربخشی به فعالیت‌های محققان این صنعت بیش از پیش کوشا باشد.
بر اساس این خبر، طراحان و ایده‌پردازان عرصه‌ی اسباب‌بازی تا اول اردیبهشت 1400 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی ideaazad.ir با مطالعه شرایط عمومی شرکت، اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری ایده‌ی اولیه خود کنند.
رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با هدف شناسایی قابلیت‌ها و استعدادهای طراحان جوان و همچنین هدایت و حمایت از هنرمندان علاقه‌مند به طراحی اسباب‌بازی و فراهم آوردن عرصه‌ای برای نمایاندن خلاقیت‌ها و قابلیت‌های هنرمندان نواندیش و ایجاد انگیزه برای طراحان و ایده‌پردازان حوزه اسباب‌بازی ایرانی از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال «تولید، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی‌» برنامه‌ریزی شده است.
این رویداد ملی زمینه‌ همکاری و هم‌افزایی پژوهش‌گران، طراحان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، دست‌اندرکاران و توزیع‌کنندگان اسباب‌بازی را فراهم می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =