تعیین اهداف و چشم‌انداز ۱۴۰۰ در کانون سمنان

دوازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با موضوع آسیب‌شناسی برنامه‌های کتاب کار سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دوازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان پیش از ظهر یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان حوزه‌ی مدیرکل و معاونت فرهنگی، مسئولان مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان در راستای موضوع «آسیب‌شناسی برنامه‌های کتاب کار سال ۱۳۹۹ و تعیین اهداف و چشم‌انداز برنامه‌های سال ۱۴۰۰»، در سالن کنفرانس مجتمع، برگزار و نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها از سوی نمایندگان مسئولان مراکز، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش و روابط‌عمومی بررسی شد.

خدابخشی ضمن قدردانی از یکایک کارکنان و ابراز خرسندی از نظارت کارشناسان حوزه‌ی معاونت فرهنگی، بر ادامه‌ی روند این نظارت‌ها با دقت بیش‌تر در فصل بهار، تأکید و اظهار کرد: انسجام و هم‌دلی همکاران، حفظ شده و هم‌کاری آن‌ها در سال جدید بیش از پیش تقویت شود.

وی در ادامه افزود: امید است در سال جدید با تقویت این فضای دوست‌داشتنی و صمیمی، شاهد رشد وضعیت استان چه از لحاظ کیفی و محتوایی و چه از لحاظ کمی و آماری باشیم.

خدابخشی با بیان این‌که تغییر یک فرصت است و با استفاده بهینه از این فرصت به خاطر وضعیت کرونایی برای ارتقاء مجموعه بایست گام برداشت، یادآور شد: هم‌کاری مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری با دو بخش پستی و مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی گسترش یافته و به برقراری ارتباط با کودکان مناطق محروم و دورافتاده توجه ویژه‌ای شود.

معاون فرهنگی کانون استان سمنان ضمن ارائه‌ی گزارش کوتاهی از عملکرد واحدهای کارشناسی و برنامه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ با تأکید بر توجه بیش‌تر به فعالیت‌های عمومی، تغییر در روند شیوه‌ی اجرای هشت فعالیت فرهنگی و متنوع و جذاب‌سازی آن‌ها را از سوی مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری استان خواستار شد.

گفتنی است؛ در ادامه‌ی جلسه، نمایندگان مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری و هم‌چنین کارشناسان هنری، ادبی، فرهنگی و آموزش به‌عنوان ناظران کارگاه‌های تخصصی و عمومی ضمن آسیب‌شناسی برنامه‌های سال ۱۳۹۹ به ارائه‌ی نظرها و دیدگاه‌های خود درخصوص چرایی و چگونگی اجرای هرچه بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌های کتاب کار در سال جدید پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =