هفت‌سین نوروزی و برپایی نمایشگاه آثار در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

سفره‌ی هفت‌سین نوروزی و نمایشگاه آثار نقاشی مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در مجتمع کانون استان برپا شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران مجتمع کانون استان با برپایی نمایشگاه آثار مربیان و هفت‌سین نوروزی به استقبال سال جدید رفتند.

در این استقبال نوروزی، که به همت واحد آفرینش‌های هنری استان تدارک دیده شده، تعداد ۳۰ اثر از مربیان فرهنگی و هنری کانون استان با موضوع نوروز و آداب و رسوم ایرانیان، هنگام تحویل سال نو، به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه نوروزی، هم‌چنین، سفره‌ی هفت‌سینی پهن شد و همکاران با گرد آمدن در کنار آن پیشاپیش عید نوروز را به یک‌دیگر تبریک گفتند و برای همگان آرزوی سلامتی و شادی کردند.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، بهره‌گیری از خرد جمعی و همت مضاعف را، رمز پویایی و ایجاد شرایطی مطلوب‌تر دانست.

در این پیام آمده است: سال ۱۳۹۹ با همه‌ی تلخی‌ها و شیرینی‌هایش تمام شد، از همه‌ی شما همکارانی که برنامه‌ریزی کردید و تلاش نمودید تا در این ایام کرونا، طراحی‌ها و انجام امور به خوبی محقق شود، سپاسگزارم و امیدوارم همه با همت و خرد جمعی برای ایجاد شرایطی مطلوب‌تر تلاش کنیم.

در این واپسین‌روزهای سال ۱۳۹۹ پایانی سرشار از سلامتی و آغازی همراه با امید و موفقیت در سال ۱۴۰۰ برای شما و خانواده‌ی محترمتان از درگاه خداوند طلب می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =