قدردانی معاون کل وزارت بهداشت از انجمن سرود کانون پرورش فکری

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعضای انجمن سرود-نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر تولید سرود «پروانه‌های بی‌نشان» قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ایرج حریرچی در تقدیرنامه‌ای خطاب به مربیان و اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوشته است: از خاطرات این روزها، آنچه در ذهن و باور روزگار می‌ماند حکایت ایثار است. حکایت فداکاری مردان و زنانی که رزم جامه‌ی سپید، بر تن به پیکار رنج و بیماری رفتند تا بار اندوه را از دل و جان هم‌نوعان خود بزدایند. مردان و زنانی که با اتکا به ایزد متعال و تکیه بر دانش و تعهد، حماسه‌ساز این عصر شدند.
معاون کل وزارت بهداشت در ادامه این تقدیرنامه آورده است: توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به زحمات و رشادت‌های کادر درمان نشان‌گر باور و اعتقاد قلبی ایشان به مفاهیم و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است. آنگاه که این باور با هنر همراه می‌شود تأثیری صد چندان خواهد داشت. 
حریرچی در پایان این تقدیرنامه تاکید کرده است که همراهی و هنرآفرینی شما در اجرای سرود «پروانه‌های بی‌نشان» که هدیه‌ای معنوی برای کادر دلسوز و ایثارگر درمان است را ارج می‌نهیم. امیدواریم سراسر لحظات زندگی‌تان با سلامت و سعادت قرین باشد. 
سرود «پروانه‌های بی‌نشان» کار مشترک انجمن سرود-نمایش کانون پرورش فکری استان‌های گیلان و فارس است که به پاس قدردانی از کادر درمان که این روزها بیش از پیش در خط مقدم جبهه‌ی سلامت جان‌فشانی می‌کنند، تولید شده است. 
آرش عشقی آهنگ‌ و تنظیم سرود «پروانه‌های بی‌نشان» را بر عهده داشته و شعر آن را شیرین بصیرنیا سروده است. 
جابر بهارمست صدابرداری و میکس، عادل هادی‌پور تصویربرداری و تدوین، سارا نعمتی جلوه‌های ویژه و مرتضی فردباقری کامپوزیت این سرود را انجام داده‌اند. 
سیدمحمد تنکابنی به عنوان ناظر پروژه، فرشید جعفری و منیژه واحد به عنوان مربیان این سرود، الهام جمشیدی‌عینی و نیایش همایی‌فر به عنوان بازیگر و منیژه واحد به عنوان کارگردان در تولید این سرود همکاری داشته‌اند.
مدیریت و پرسنل بیمارستان میلاد شهرستان لاهیجان و کارگاه سروش استان گیلان نیز در تهیه این سرود همکاری کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =