نشست تخصصی «تجربه آموزش طراحی اسباب‌بازی» برگزار می‌شود

«تجربه آموزش طراحی اسباب‌بازی» عنوان نشستی تخصصی است که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور مارکوس ماسیل استاد طراحی اسباب‌بازی دانشگاه اوتیس کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی «تجربه آموزش طراحی اسباب‌بازی» ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح روز یک‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در بستر اسکای‌روم برگزار می‌شود.
دپارتمان طراحی اسباب‌بازی در دانشگاه هنر اوتیس (کالیفرنیا)، تجربه ۲۰ سال آموزش طراحی، اصول پایه آموزش بازی، بایدهای قبل از ورود به صنعت اسباب‌بازی (برای تازه‌کاران)، ساختارشکنی الگوهای بازی، آموزش برای انگیزش، آموزش گروهی و انفرادی طراحی، از جمله موضوع‌های مورد بحث در این نشست خواهد بود.
«مارکوس ماسیل» طراح و توسعه دهنده اسباب‌بازی در آمریکاست و تاکنون در شرکت‌های بزرگ به طراحی و مدیریت محصول پرداخته است. مجموعه فعالیت‌های حرفه‌ای وی شامل همکاری با برخی از شاخص‌ترین برندهای جهان است. او بیش از ۱۰ سال است که در دانشگاه هنر اوتیس مدرسِ طراحی و نمونه‌سازی بازی و اسباب‌بازی است.
علاقه‌مندان برای حضور در نشست «تجربه آموزش طراحی اسباب‌بازی» می‌توانند به بخش پیام خصوصی صفحه اینستاگرام ایده‌آزاد اسباب‌بازی به نشانی ideaazad مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود این نشست از سوی اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =