دفترهای تحریر با تصاویر «بچه‌زرنگ» عرضه می‌شود

بیش از یک‌میلیون جلد دفتر تحریر با تصویر شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» تولید و آماده عرضه به بازار شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم «بچه زرنگ» اولین انیمیشن بلند سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با سرمایه‌گذاری مشترک با دفتر هنر پویا تولید شده است و به‌زودی آماده نمایش می‌شود.
در همین زمینه برنامه‌ریزی‌ها برای تولید محصولات جانبی و پیوست‌های فرهنگی این اثر با طراحی بیش از ۴۰۰ محصول متنوع و به‌منظور تکمیل چرخه قهرمان‌سازی از شخصیت‌های این اثر برای مخاطب کودک و نوجوان انجام و از آن رونمایی شده بود و در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ - که به عنوان سال جهش تولید نام گرفته بود- کانون وارد مرحله تولید محصولات یادشده گشت و در یک اقدام کم‌سابقه، بیش از یک‌میلیون دفتر تحریر مرتبط با این اثر سینمایی را تولید و آماده عرضه کرد.
در این میان دفاتر تولید شده برای پوشش سلیقه‌های مختلف کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، از تنوع محصول بالایی در ابعاد (قطع کوچک و بزرگ)، حجم (۴۰ برگ، ۵۰ برگ، ۸۰ برگ و...) و نوع (سیمی، شومیز، پی‌وی‌سی و...) برخوردار بوده و بر همین اساس دفاتر یاد شده با بیش از ۱۰۰ مدل مختلف و متنوع در بازار عرضه خواهد شد.
در همین حال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی خانواده‌ها و به منظور حمایت از همه فرزندان این مرز و بوم، تلاش کرده است تا دفاتر «بچه زرنگ» در عین کیفیت بالا از هزینه تمام شده پایینی برخوردار باشد و این دفاتر هم‌زمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «بچه زرنگ» در بازار عرضه و در اختیار خانواده‌ها و فرزندان کشور قرار بگیرد.
در همین زمینه، حامد جعفری تهیه کننده فیلم در مورد زمان اکران این اثر نیز، گفت: «ما منتظر کاهش شدت بیماری کرونا و بازگشایی مجدد سینماها و مدارس هستیم تا بتوانیم فیلم را با خیالی آسوده در کنار فرزندان‌مان در سینماها تماشا کنیم.»
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اولین انیمیشن بلند کانون پرورش فکری قرار است به زودی آماده اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =