کد خبر: 304468
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کتاب «کوچه را ما جارو می‌کنیم» منتشر شد

کتاب داستان «کوچه را ما جارو می‌کنیم» به نویسندگی علی‌الله سلیمی و تصویرگری هاله قربانی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب قصه‌ی دختر کوچکی به‌نام «سپیده» است که وقتی متوجه بیماری پیرمرد رفتگر محله‌شان می‌شود با پول‌های تو جیبی خود برای او شال و کلاه پشمی به عنوان هدیه‌ می‌خرد  و در یک روز طوفانی منتظر اوست تا بیاید و ادامه ماجرا ...
در بخشی از قصه‌ی کتاب «کوچه را ما جارو می‌کنیم» آمده است: «صدای زوزه‌ی باد از کوچه می‌آید. اما هنوز صدای جاروی پیرمرد نمی‌آید، نگران می‌شوم، با خودم می‌گویم: شاید یادش رفته امروز بیاید کوچه را جارو کند. آن هم امروز که از صبح باد و طوفان است و این‌همه برگ خشک و شاخه‌ی شکسته توی کوچه ریخته است.»
این کتاب در ۲۸ صفحه تمام رنگی با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۳هزار تومان برای گروه سنی «نوخوان» (۷+) منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «کوچه را ما جارو می‌کنیم» و سایر تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از مراکز عرضه محصولات فرهنگی این مجموعه در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =