کانون، کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» را منتشر کرد

کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» به نویسندگی مریا یزدانی و تصویرگری غزل فتح‌الهی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داستان این کتاب قصه‌ی خرگوش کوچولویی به‌نام «پنبه‌دونه» است که در یک شب برفی در جنگل گم می‌شود، مادر «پنبه‌دونه» و دیگر خرگوش‌ها نگرانند و برای سلامتی او دست به دعا برمی‌دارند و ادامه‌ی داستان... .
در بخشی از داستان کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» آمده است: پسرِ چابک به هوا پرید. دوروبرش را نگاه کرد؛ اما کسی را ندید. مطمئن بود کسی با او حرف زده است. به سرعت به طرف خانه‌ی مامادودو دوید و همه چیز را برایش تعریف کرد. مامادودو بغلش کرد و گفت: «ماه‌توتو دیگر کیست؟ حتماً یک پرنده‌ی خوش‌خبر بوده!»
بر اساس این خبر، تصویرگری‌های کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» که مناسب گروه سنی «نوخوان» (بالای ۷ سال) است به پنجاه‌وپنجمین مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک بولونیا در سال ۲۰۲۱ نیز راه پیدا کرد.
این کتاب در ۲۴ صفحه تمام رنگی و قیمت ۱۳هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» را از فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به‌نشانی shop.kpf.ir و مراکز عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =