هم اندیشی و برنامه ریزی سال ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

در نخستین وبینار فصلی با حضور مسوولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد ، برنامه های سال ۱۴۰۰مورد هم اندیشی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست  مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، دراین جلسه با اشاره به شعار سال و فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به تولید و پشتیبانی از این حوزه گفت: تولید فرهنگی از جمله معیارها و  شاخص‌های  شعار سال است که کانون پرورش فکری در سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای در خصوص تولیدات داشته است.

او بر همین اساس خواستار توجه جدی کارشناسان به تولید آثار فاخر فرهنگی مبتنی بر ظرفیت مربیان و اعضای کانون شد.

کبری اخلاقی‌نیا بر تمرکز اجرایی شدن طرح‌ها و جشنواره‌های مصوب ستاد کشور اشاره داشت و بر توجه ، همکاری ، مشارکت همکاران به این طرح‌ها و جشنواره‌ها  کانون تاکید کرد.

این مسئول فعالیت‌های کانون در زمان شیوع ویروس کرونا و برگزاری کارگاه‌های برخط و تولیدات فرهنگی هنری مربیان و اعضای کانون را یکی از برنامه‌های شاخص کانون کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته  یاد کرد.

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد  در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به شیوه نامه بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی خواستار برنامه ریزی در این خصوص برای حضور پرشور در جشنواره شد.

اخلاقی نیا، نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های مراکز و مربیان و پایش کارشناسی آن، بستر سازی برنامه‌های فرهنگی هنری  و حمایت از مراکز و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و ایده‌های نو در مراکز را یکی دیگر از موارد مورد اهتمام کارشناسان عنوان نمود.

گفتنی است در این نشست کارشناسان فرهنگی به ارائه و تشریح شیوه نامه بیست و سومین جشنواره قصه گویی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =