کد خبر: 304581
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
بازدید 133
آغاز پویش «من قصه‌گو هستم» در کانون استان همدان

انجمن قصه‌گویی استان همدان در راستای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و با هدف تشویق و ترغیب مربیان و قصه‌گویان جهت شرکت در این جشنواره، جلسات نقد و بررسی قصه‌ها را در قالب پویش «من قصه‌گو هستم» برگزار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با اعلام فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، انجمن قصه‌گویی این استان پویش «من قصه گو هستم» را برگزار می‌کند.
به گفته‌ی معصومه ابراهیمی‌هژیر معاون فرهنگی کانون استان و دبیر جشنواره قصه‌گویی استان همدان، این پویش یکی از فعالیت‌های بیست‌وسومین جشنواره استانی قصه‌گویی است که با اجرای متفاوت، پویا و تخصصی جهت پرورش و هدایت مربیان فرهنگی‌، هنری و ادبی کانون برگزار شده است تا مربیان ضمن کسب تجربه از اجراهای یکدیگر، بتوانند با حضور فعال و موفق در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آثار ماندگاری را به اجرا در آورند.
ابراهیمی‌هژیر بیان داشت: این پویش به مدت ۳۰ روز و با حضور کلیه مربیان همدان در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود.
وی برنامه‌های قابل اجرا در این پویش را اشتراک‌گذاری و تحلیل قصه‌گویی‌های برتر کشوری، بررسی قصه‌های پیشنهادی و اجرای زنده قصه‌گویی توسط حاضران عنوان کرد.
گفتنی است این پویش با حضور ۶۳ نفر از مربیان سراسر استان، از روز  بیست‌ودوم فروردین ماه در فضای اسکای روم در حال برگزاری است.
شایان ذکر است این پویش تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه هر روز از ساعت ۱۲ الی ۱۳ در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =