هیات انتخاب بخش نمایش‌نامه کودک و نوجوان معرفی شدند

دبیرخانه پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان کانون پرورش فکری هیات انتخاب بخش نمایش‌نامه این رویداد هنری را معرفی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، منوچهر اکبرلو مدرس دانشگاه، پژوهش‌گر، روزنامه‌نگار، نمایش‌نامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس، زهره بهروزی‌نیا کارشناس ارشد کارگردانی و عضو هیات علمی دانشگاه هنر و آرش شریف‌زاده نویسنده، کارگردان، بازیگر، عروسک‌گردان، طراح صحنه و لباس از سوی دبیرخانه این رویداد به عنوان هیات انتخاب معرفی شدند.
هم‌چنین سعید زین‌العابدین دانش‌آموخته ادبیات نمایشی و مجری طرح بیش از ۸۰ نمایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و علی‌رضا آقایی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و ‌نوجوان دو عضو دیگر هیات انتخاب پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان هستند که ۳۱۶ اثر رسیده به بخش نمایش‌نامه این مسابقه را  ارزیابی، بررسی و برترین‌های آن را انتخاب کردند.
یادآوری می‌شود پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان در دو مرحله صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می‌شود و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی نمایش‌نامه خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =