واکاوی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون

نشست مجازی «واکاوی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در استان گیلان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این نشست مجازی به‌منظور واکاوی زوایای پیدا و پنهان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون و با حضور همکاران و جمعی از علاقه‌مندان به این ابزارتربیتی برگزارشد.

سرپرست معاونت فرهنگی کانون گیلان در این نشست مجازی به تبیین سیاست‌های کانون گیلان در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قصه‌گویی پرداخت و با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان، خواستار توجه و مشارکت همگان در نیل به اهداف این حرکت فرهنگی شد.

خدیجه تقی‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی کانون گیلان

صغری قامتی‌مقدم، رابط‌ استانی جشنواره  بین‌المللی قصه‌گویی از دیگر حاضران در این نشست بود و گزارشی از روند برگزاری این رویداد فرهنگی در گیلان ارایه‌ی داد.

تشریح فرآیند ثبت‌نام در بخش‌های «ملی»، «بین‌المللی»، «برترین قصه‌گوی کشوری» و هم‌چنین، بخش «قصه‌زندگی من( قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای)»، «پادکست» و «مقاله‌های علمی» ازدیگر برنامه‌های این نشست برخط بود که به ترتیب از سوی نماینده و دیگر اعضای کارگروه قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت‌گرفت.

اعضای کارگروه قصه‌گویی کانون گیلان درعین‌حال، به شیوه‌های قصه‌گویی نیز اشاره‌داشتند و در ارتباط با قصه‌های کلاسیک، نوآورانه، سنتی و آیینی برای مخاطبان صحبت‌کردند.

پاسخ به پرسش‌های مخاطبان و ارایه‌ی راه‌کارهای مناسب برای همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر علاقه‌مندان با این رویداد فرهنگی، ازدیگر برنامه‌های نشست مجازی واکاوی بیست‌وسومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود.

شایان‌ذکراست، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده‌ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها، ایثار و ازخود گذشتگی برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ فرصت‌دارند برای کسب آگاهی بیشتر به نشانیwww.kanoonfest.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار در اقدام‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =