برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان "سی سخت شهری که من دوست دارم"معرفی شدند

مدیرکل کانون کهگلویه و بویراحمد از معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان "سی سخت شهری که من دوست دارم" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد این مسابقه از سوی حوزه‌هنری  و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ارتقاء روحیه نشاط و امید در کودکان سی سختی و روستاهای حومه با تاکید بر زلزله اخیر این شهر برگزار گردید.

مدیرکل کانون کهگلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف آن بود اظهار داشت:طی فراخوانی که دراسفندماه سال گذشته به شیوه مجازی انجام شد، تعداد۶۴ اثرنقاشی کودکان به حوزه هنری ارسال که پس از داوری این آثارتوسط هیئت داوران ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

اخلاقی نیا به برگزیدگان این مسابقه اشاره کرد و گفت: سیدعلی هاشمی، متین رضایی، عباس گودرزی، علی علیزاده، طاهاکریمی، نگارصفایی، ابوالفضل محمد خانی، میلادمحمدیان، مهدیه صابری،نگین صفایی، الینا توکل پور، یوسف سی سختی نژاد، سیدامیرحسین محمدیان، اناشید خلیلی، بنیامین طهماسبی، نرگس قدسی، فاطمه تیموری، میعاد محمدی، یسنا نظری و محیا بهره مند منتخبین این مسابقه هستند.

وی یادآور شد: در روزهای آینده وبابهترشدن شرایط، طی مراسمی درشهر سی‌سخت از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیر کل کانون کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم و به ویژه کودکان سی سختی در زلزله اخیر این شهر از نظر روحی آسیب‌های فراوانی دیده‌اند که لازم است با اجرای برنامه‌های هنری در تسکین آلام آنان کوشید.

وی افزود: ۱۴ نفر از برگزیدگان  مسابقه نقاشی  از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشند.

این مقام مسوول به برگزیدگان مسابقه عکاسی " در جستجوی امید " حوزه هنری اشاره کرد و افزود: ابوالفضل محمدخانی ،حورماه خلیلی،محمدرضا رسولی ،میلاد محمدی و مجتبی فرخی نیز برگزیدگان کانونی این مسابقه می‌باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =