مدال طلا و برنز جشنواره جهانی نقاشی کرمان به سه کودکان خوزستانی رسید

سه کودکان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری، مدال طلا و برنز «اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان» کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، سه عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های اهواز و بهبهان یک مدال طلا و دو مدال برنز «اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان» را برای استان خوزستان به ارمغان آوردند.

«پارمیس خواجوی» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بهبهان و «اروین فولادوند» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز در گروه سنی 5 تا 8 سال این جشنواره بین‌المللی به ترتیب مدال طلا و برنز را به دست آوردند.

«رادوین کردزنگنه» دیگر کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز نیز در گروه سنی 9 تا 11 سال نیز توانست مدال برنز را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش، «پارمیس خواجوی»، زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز کانون بهبهان و «رادوین کردزنگنه» و «اروین فولادوند»، زیر نظر شیرین فتحی مربی هنری آزاد مراکز کانون اهواز، در این رویداد هنری بین‌المللی شرکت کردند و به این موفقیت دست یافتند.

گفتنی است: «اولین جشنواره‌ی جهانی نقاشی کودک کرمان»، به‌عنوان حرکتی مؤثر در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی بین کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ای بهتر و در نهایت معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و بزرگ‌ترهای فردا، در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد، و در دور اول، کودکان و نوجوانان، از ۳۷ کشور جهان با هم رقابت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =