نشست مجازی ادبیات پایداری برگزار شد

همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول وبینار ادبیات پایداری با حضور نویسنده دو اثر "دختر شینا" و "ساجی" و مدیر کل کانون پرورش فکری استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ واحد ادبی کانون استان تهران وبینار مجازی ویژه  مسئولین، مربیان فرهنگی ادبی و هنری را با حضور بهناز ضرابی زاده نویسنده دو کتاب "دختر شینا" و "ساجی"  را برگزار کرد.

فاطمه تنهایی مدیرکل کانون استان تهران با ابراز خرسندی از حضور بهناز ضرابی زاده مدیر کل کانون استان همدان به عنوان نویسنده مهمان این وبینار گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام  حماسه سازان دفاع مقدس امانتی بر گردن تمامی دست اندرکاران حوزه ادبیات و فرهنگ است.

 بهناز ضرابی زاده برگزیده شانزدهمین دوره کتاب دفاع مقدس با اشاره به تعداد اندک آثار فاخر کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: ضروریست برای خلق اثر در این زمینه، رویکرد خلاقانه و توجه به نیازهای روحی گروه سنی نوجوان در نظر گرفته شود.

نویسنده کتاب دختر شینا با اشاره به علاقه نوجوانان به این اثر افزود نوع پرداخت این اثر و راوی صادق  از جمله دلایل اقبال نوجوانان به آن است.

در این نشست مجازی در خصوص  رویکرد کودکان و نوجوانان در ادبیات دفاع مقدس، نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، کتاب هایی که در این زمینه به چاپ رسیده ، رویکرد نویسندگان کودک در حوزه دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در ادامه این وبینار  انیمیشن "آی ابراهیم" و شعر خوانی زنده یاد قیصر امین پور برای مخاطبان به نمایش در آمد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =