مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با حضور در مرکز سامد  به سوالات شهروندان پاسخ داد

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با حضور در مرکز سامد استان به صورت تلفنی به سوالات شهروندان استان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مسئول روابط عمومی این کانون با اعلام این خبر افزود: براساس برنامه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران، محمدعلی یزدان‌شناس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، صبح چهارشنبه، 19 خرداد از ساعت 8:30 تا 10مهمان مرکز ارتباطات مردمی استان بود.
رضا عابدی افزود: بر همین اساس مدیر کل کانون مازندران از طریق تلفن 111 پاسخ‌گوی سوال‌ها و مسایل مردم عزیزاستان مازندران در حوزه کودک ونوجوان بود.

عابدی با اشاره به برخی ازسوال‌ها و مطالبات شهروندان در این برنامه گفت: نحوه ارایه خدمات حضوری و مجازی کانون به مخاطبان- توسعه خدمات کانون در روستاها و  هم‌چنین موضوع اطاله پروژه ساخت مرکزفرهنگی هنری قائمشهر که جزو تعهدات شهرداری قائمشهرمی‌باشد، از موارد مهم مطروحه شهروندان شهری و روستایی از مدیر کل کانون پرورش فکری استان بود. 
وی به بازید سرزده مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران از این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: مساله مربوط به تعهدات شهرداری قائمشهر نسبت به کانون مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم در این خصوص توسط عزت الله هاشم زاده صادر شد. 
گفتنی است: سامانه سامد یکی از راه‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان برای پیگیری امور و رفع مشکلات شهروندان است و مدیران دولتی و بخش عمومی بر اساس برنامه زمان‌بندی ماهانه با حضور در مرکز سامد به مطالبه‌های شهروندان پاسخ می‌دهند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =