تقدیر فرماندار از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان

فرماندار زاهدان: بخشی از رضایت یا عدم رضایت‌مندی جامعه از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات ارایه شده حاصل عملکرد خوب یا بد روابط عمومی‌هاست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان از مسئولان فعال روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد.

ابوذر مهدی نخعی در نشستی، که به همین منظور برگزار شده بود، گفت: امروز روابط عمومی دستگاههای اجرایی دارای مهجوریت و مظلومیت خاصی هستند چرا که برخی از مسئولان تعریف اشتباهی از جایگاه روابط عمومی‌ها و عملکرد آنان دارند در حالی که عملکرد بالای روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم، از خدمات انجام شده دستگاه‌های خود، وظیفه‌ی سنگینی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

فرماندار زاهدان افزود: بخشی از رضایت یا عدم رضایت‌مندی جامعه از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات ارایه شده، حاصل عملکرد خوب یا بد روابط عمومی‌هاست.

نخعی ادامه داد: امروز استفاده‌ی نادرست از ظرفیت‌های بالقوه‌ی روابط عمومی‌ها به یک آفت بین برخی دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده و این در حالی است که روابط عمومی‌ها بالاترین نقش در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در حوزه‌های گوناگون از خدمات صورت گرفته جهت کاهش نارضایتی‌ها را دارا هستند.

در پایان این نشست از خانواده شهید خدمت، محمدرضا سندگل، مسئول سابق روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ۲۰ نفر از مسئولان فعال روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح، تقدیر شد.

گفتنی است پیش از این نیز معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان این نکته که: در تلاطم رسانه‌ای جامعه‌ی امروز که انفجار داده‌ها، قدرت درک واقعیت‌ها را برای انسان دشوار ساخته، شناخت نیازهای روز کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، جریان‌سازی شایسته در جهت اشاعه‌ی نگرش مثبت و روحیه‌ی نشاط و امیدواری، از رسالت‌های مهم روابط عمومی کانون پرورش فکری است، با اهدای لوح از کارشناس روابط عمومی کانون استان تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =