زمان برگزاری آزمون آنلاین ترم بهار کانون زبان ایران تغییر کرد

با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، آزمون آنلاین پایان‌ترم بهار ۱۴۰۰ کانون زبان ایران روز ۲۸ خرداد برگزار نمی‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آزمون آنلاین پایان ترم بهار کانون زبان ایران که پیش از این قرار بود روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شود به دلیل برگزاری انتخابات در این روز در بازه‌ی زمانی روزهای شنبه ۲۹ خرداد تا سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام کانون زبان ایران آزمون‌های تمامی سطوح به جز ۳Advanced از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ خرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه اول تیر مطابق جدول اعلام شده برگزار می‌شود.
لازم به یادآوری است این آزمون‌ها شامل واژگان، گرامر و درک مطلب و فاقد بخش شنیداری (Listening)  خواهد بود و با توجه به پیش‌بینی احتمال قطعی برق، اینترنت و... در ساعت‌های برگزاری آزمون، برای هر زبان‌آموز تا ۲ بار فرصت شرکت در آزمون فراهم  شده است.
زبان‌آموزان برای آگاهی از زمان برگزاری و راهنمای شرکت در آزمون آنلاین ترم بهار ۱۴۰۰ تمامی سطوح به جز ۳Advanced  می‌توانند به سایت اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی ili.ir و پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: kanoonnews.ir  مراجعه کنند.

جدول راهنما و زمان برگزاری ازمون‌های کانون زبان ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =