کد خبر: 305787
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
بازدید 170
عضو کانون کرمان در مهرواره طنز «یک وعده لبخند» برگزیده شد

لیلی اطهری‌نیا عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزیده بخش داستان مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، داستان لیلی اطهری‌نیا عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شهر کرمان به مربی‌گری سمیه غلامرضاپور مربی آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان در میان ۲۳ اثر برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» قرار گرفت.

بنابر این خبر، توجه به عناصر و ساختار داستان، هم‌چنین بکارگیری صحیح شگردهای طنز و ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده در فراخوان، ازجمله ملاک‌های داوری در بخش «داستان» بود. در فراخوان مهرواره، حداکثر ۵۰۰ کلمه برای «داستان  کوتاه» اعلام‌شده بود ولی با توجه به کیفیت خوب آثار و بنا به تصمیم هیات داوران، آثاری که تا ۷۰۰ کلمه بودند نیز در انتخاب پایانی مورد توجه و ارزیابی قرار گرفتند».

مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در قالب ارسال شعر به ‌صورت کلاسیک، آزاد، داستان کوتاه و اینفوگرافی؛ در موضوع‌های کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا؛ ویژه گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار شد.

این در حالی است که، در بخش «داستان»، از میان ۳۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه مهرواره، در گروه‌ سنی نونگاه، ۲۵ اثر و در گروه سنی نوجوان، ۲۳ اثر به عنوان برگزیده شناخته شدند.

همچنین، در بخش «شعر» این مهرواره، ۱۱۰ اثر و در بخش «اینفوگرافی» ۳۵ اثر به دبیرخانه مهرواره رسیده که پس از داوری نهایی، ۱۰ شعر و پنج اینوگرافی برگزیده اعلام شدند.

فهرست اسامی برگزیدگان بخش شعر مهرواره «یک وعده لبخند»

فهرست اسامی برگزیدگان بخش داستان مهرواره «یک وعده لبخند»

فهرست اسامی برگزیدگان بخش اینفوگرافی مهرواره «یک وعده لبخند»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =