فروغ‌السادات شایگان‌ مشاور مدیرعامل در امور بانوان کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی فروغ‌السادات شایگان‌سالک را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم با اشاره به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند شایگان اظهار امیدواری کرده است با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مطالعه و بررسی اقتضائات و شرایط مناسب و توانمندسازی بانوان شاغل در بخش‌های مختلف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.
مدیرعامل کانون همچنین در این حکم از شایگان خواسته است تا با بررسی چگونگی آموزش مهارت‌های زندگی ویژه دختران عضو و بانوان، متناسب‌سازی و نشاط و ترویج نقش مادری و فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ورزد.
علی‌اکبرزاده در حکم شایگان تاکید کرده است تا در این مسیر از مشورت با صاحب‌نظران و جلب مشارکت و پیشنهادات همکاران علاقه‌مند و توانمند در این حوزه که در صد قابل توجهی از کارکنان کانون را تشکیل می‌دهند، بهره گرفته شود.
یادآوری می‌شود فروغ‌السادات شایگان‌سالک در حال حاضر به عنوان کارشناس مسئول کارگاه‌های ادبی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =