انتصاب علی رشیدی‌نیا به‌عنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی علی رشیدی‌نیا را به عنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم با اشاره به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند رشیدی‌نیا و عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب کانون، اظهار امیدواری کرده است که وی ضمن جلب همکاری و مشارکت معاونت‌ها، دفاتر ستادی و مدیران استانی کانون در راستای تحقق اهداف، ماموریت‌ها و وظایف محوله قدم‌های موثری بردارد.
مدیرعامل کانون همچنین در آیین معرفی مدیرکل جدید دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون تاکید کرد حاصل کار این دفتر هرچه باشد بر روی تمامی فعالیت‌های سازمانی کانون تاثیر می‌گذارد و باید همه معاونت‌ها، دفاتر و مدیران کل با این مجموعه همکاری کنند.

علی رشیدی‌نیا هم در این آیین بر تلاش برای ارتقاء سلامت اداری تاکید و اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب بتوان به افزایش بهره‌وری سازمان کمک کرد.
مدیرکل جدید دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است و در کارنامه خود، مدیریت پرورش و تندرستی مرکز ملی استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش و ریاست اداره برنامه‌ریزی و توسعه اداره‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی در اداره کل فرهنگی هنری وزارت را ثبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =