کد خبر: 306001
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
بازدید 162
انجمن هنرهای نمایشی و اهمیت استوری برد در تئاتر کاغذی

شانزدهمین نشست برخط انجمن هنرهای نمایشی کانون پروش فکری استان اصفهان با حضور ساغر لطفی نژاد عروسک ساز و کارگردان نمایش عروسکی با موضوع اهمیت استوری برد در تئاتر کاغذی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، ساغر لطفی نژاد در این نشست برخط ضمن اشاره به اهمیت استوری برد در تئاتر کاغذی گفت: بعد از  انتخاب داستان و نوشتن نمایشنامه کشیدن استوری برد و تصویری کردن نمایش نامه  از مهمتری قسمت مراحل ساخت تئاتر کاغذی است.

وی افزود: کارگردان باید در  استوری برد  نماها،  تعویض دکور  و ورود  و خروج عروسکها را  به صورت خلاق، مفید و جامع بیان کند به‌طوری‌که تصاویر؛ کلیت و ماهیت اصلی نمایش‌نامه را بازگو کند. در واقع  یک مسیر هدفمند و روشن  از نمایش‌نامه وجود داشته باشد تا کارگردان بتواند به بهترین نحو ممکن برای تولید تئاتر از آن بهره بگیرد .

شایان ذکر است شانزدهمین نشست برخط انجمن هنرهای نمایشی کانون پروش فکری استان اصفهان با مشارکت برخط بیش از 50 نفر از اعضا و مربیان برگزار شد و گزیده ای از  استوری برد های  کار شده از داستان آش سنگ مورد  نقد و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =