کانون رتبه سوم پرفروش‌ترین ناشر نمایشگاه مجازی کتاب را به‌دست آورد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رتبه سوم «پرفروش‌ترین ناشران» اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران دریافت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به گفته مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری، در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیش از ۲۲۰۰ ناشر مشارکت داشتند و کانون با توزیع و فروش ۲۳هزار و ۴۷۳ جلد کتاب به عنوان سومین ناشر پرفروش معرفی شد.
رضا برنگی افزود: پس از انتشارات قدیانی و انتشارات افق، کانون به عنوان پرفروش‌ترین ناشر این نمایشگاه از سوی خانه کتاب و ادبیات معرفی شد.
مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون تصریح کرد: سه کتاب «تو لک‌لکی یا دارکوب؟» به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی، «بجو بجو هیولای کتاب‌خوار» به نویسندگی و تصویرگری اما یارلت و ترجمه مریم فیاضی و «از این طرف نگاه کن» به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی به ترتیب جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران بودند.
او همچنین گفت: کانون پرورش فکری در بخش «پرفروش‌ترین ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان» نیز رتبه دوم را پس از انتشارات قدیانی به دست آورد.
مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون یادآور شد که کانون در بخش «پرفروش‌ترین ناشران کتاب‌های تألیفی» نیز پس از انتشارات قدیانی، سوره مهر و دفتر نشر معارف، رتبه چهارم را از آن خود کرد.
برنگی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از نحوه ارسال و پشتیبانی کتاب‌های توزیع شده، کانون پرورش فکری در صدر ناشرانی بود که کمترین میزان مشکل در ارسال و بالاترین رضایت‌مندی را نزد مخاطبان خود در بین ناشران داشته است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در نمایشگاه بعدی کتاب تهران چه به‌صورت مجازی و چه حضوری، کانون پرورش را در صدر اولین جایگاه فروش و توزیع کتاب در کشور برسانیم.
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا دهم بهمن‌ ۱۳۹۹ از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =