عرضه‌ی کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۵ درصدی تا یک هفته‌ی دیگر

۳۲ عنوان کتاب از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در یک ماه گذشته با تخفیف ۲۵ درصدی عرضه می‌شد برای یک هفته‌ی دیگر در سایت فروش کانون تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با آغاز فصل تابستان و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ۳۲ عنوان کتاب کانون در حوزه‌های مختلف به مدت یک ماه با تخفیف عرضه شد که به دلیل استقبال مخاطبان یک هفته‌ی دیگر نیز تمدید شد.
بر اساس این گزارش در فهرست کتاب‌های عرضه شده با تخفیف، ۸ عنوان کتاب شعر کودک و نوجوان، ۹ عنوان داستان کودک و ۱۱ عنوان رمان نوجوان به همراه ۴ کتاب علمی کانون دیده می‌شود.
در بخش کتاب‌های شعر آثاری از قبیل: «چهارشنبه‌های بستنی»، «سر کوهی رسیدم»، «خانه‌ی خاله» «آوازهای سیب‌زمینی»، «ابر اومد باد اومد»، «از آسمون تا اینجا»، «خدا چه مهربان است» و «من و خواب جنگل» در این هفته با تخفیف ۲۵ درصدی ارایه می‌شود.
هم‌چنین کتاب داستان‌ کودک «بابا آمد، نان آورد»، «تولدت مبارک ای ماه قشنگ»، «چه خوب، چه بد»، «شام سرد شد کوتی کوتی»، «فیل کوچولو کجا خوابیدی؟»، «یک جای خوب، یک خواب خوب!»، «کاش یک برادر داشتم»، «دنیا را بلرزان کوتی کوتی»، «ماهی رنگین کمان و یک اتفاق دیگر» و «ساداکو و هزار دُرنای کاغذی» دیگر کتاب‌های تخفیفی این هفته است.
در همین حال رمان‌ها و داستان‌های نوجوانان از جمله «دختری با روبان سفید»، «دلقک»، «وقتی مژی گم شد»، «راز خانه سه خواهرون»، «ساچیکو یعنی شادی»، «قندیل کوچک»، «سوار بر باد»، «قصه گرگ»، «جستجو در مدرسه»، «قندیل کوچک» و «دختر آفتاب و دیو سیاه» نیز با تخفیف عرضه می‌شود.
در بخش آثار علمی برای نوجوانان نیز کتاب‌های «چیستان‌های علمی»، «سرک کشیدن زیر پوست زمین»، «سرک کشیدن زیر پوست شهر» و «سرک کشیدن زیر پوست خودرو» با تخفیف ارایه خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۵ تا ۲۲ تیر ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت فروش کانون به نشانی shop.kpf.ir این آثار را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =