معرفی نامزدهای مرحله دوم بخش پویانمایی مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کانون

هیأت داوران بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اسامی نامزدهای مرحله دوم این رویداد هنری را اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «معین صمدی»، «حمیدرضا حافظی» و «حامد جعفری» اعضای هیات داوران بخش پویانمایی ازمیان 19 اثر برتر مرحله اول این مسابقه 9 فیلم‌نامه را به عنوان نامزد برای مرحله دوم معرفی کردند.
بر اساس این خبر در این بخش فیلم‌نامه‌های «یک جای دور» نوشته‌ی عباس قدیرمحسنی، «دنیای من» اثر علی نیک خصال، «کران» از مونا عبداله‌شاهی، «زنبور عسل» به نویسندگی فرنوش رضایی‌درجی، «قصه‌های شیشه‌ای» اثر بهاره ماهوتی‌زرعی و «َنقلِ سیاه گالش» نوشته‌ی نیاز اسماعیل‌پور همگی از تهران به عنوان نامزد مرحله دوم پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان از سوی هیات داوران انتخاب شد.
در همین حال  فیلم‌نامه «‌نیلگون» از پریسا الیاسی و «سفر آبان» نوشته‌ی نوید ایزدیار هر دو از استان البرز و «خرگوش و تمساح» به نویسندگی عطیه آقاحسینی از سمنان به‌عنوان دیگر آثار نامزد مرحله دوم بخش پویانمایی این مسابقه اعلام شده است.
پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان در دو مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه بررسی و انتخاب شد و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی اثر خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =