«آن خاطرات شیرین» در کانون پرورش فکری قم

کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از تدارک ویژه این کانون برای بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اکرم الف خانی با اشاره به اینکه این کانون در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان سه برنامه را به اجرا برساند، اظهار کرد: نخستین برنامه برگزاری محفلی ادبی با عنوان «آن خاطرات شیرین» با حضور افشین اعلا شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و همچنین شعرخوانی اعضای انجمن ادبی «همین نزدیکی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم است که از صفحات کانون در فضای مجازی پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: دومین برنامه؛ پاسداشت شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان استان قم و معرفی این عزیزان در قالب انتشار پیام از سوی آنان در فضای مجازی و سایت‌های خبری است.
کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم همچنین از اعمال تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان به کارگاه‌های ادبی کانون به مناسبت این روز اشاره و خاطرنشان کرد: این تخفیف‌ها برای تمام گروه‌های سنی در کارگاه‌هایی همچون شعر و قصه‌گویی خردسال، داستان، نوشتن خلاق کودک و نوجوان و کارگاه خوانش متون کهن همچون سعدی خوانی، شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی است. این تخفیف‌های ۲۰ تا ۲۵ درصدی برای ثبت‌نام انفرادی تا ساعت ۲۳ پانزدهم تیرماه و برای ثبت‌نام گروهی تا ۱۸ تیرماه امکان‌پذیر خواهد بود.
علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر برنامه‌ها و بهره‌مندی از تخفیف ثبت‌نام می‌توانند به سایت کانون به آدرس qom.kpf.ir مراجعه کنند.

جهت مشاهده پیام شاعران و نویسندگان به ادرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه بفرمایید .

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌  ۳۲۱۹۸-۰۲۵  تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =