کد خبر: 306179
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
معرفی داوران بخش استانی جشنواره قصه‌گویی خوزستان

هیأت داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی دبیرخانه‌ی این جشنواره، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، هم‌زمان با پایان مهلت ارسال قصه‌های بخش ملی در سراسر کشور داوران مرحله‌ی استانی در خوزستان، معرفی شدند تا کار پایش اولیه و انتخاب برگزیدگان مرحله‌ی استانی در این استان به صورت رسمی از روز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ آغاز شود.

بر اساس این گزارش، «‌ جهان گل محمدی » کارشناس فرهنگی و نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری خوزستان، « آرزو حقیقی » نویسنده، شاعر، مدرس، پژوهشگر، داور و برگزیده‌ی جشنواره‌های قصه‌گویی و « سیده‌ بی‌بی‌زینب افضلی»، نویسنده، پژوهشگر، مدرس، عضو هیئت‌ علمی دانشگاه، مدیر موسسه فرهنگی- هنری « سخن تازه، دنیای تازه » و دارنده‌ی گواهینامه‌های معتبر علمی، فرهنگی و ادبی ، هیأت داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان را تشکیل می‌دهند که آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را در دو بخش( مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی) داوری خواهند کرد.

داوران این دوره از جشنواره، جهت همسان‌سازی شیوه قضاوت‌ها و داوری‌ها و انتخاب قصه‌گویان برتر،  در دوره‌های مجازی آشنایی با سنجه‌های داوری که توسط انجمن قصه‌گویی ایران و واحد آموزش و پژوهش کانون کشور برگزار شد؛ شرکت کردند.

بنا بر اعلام دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در خوزستان، تعداد شرکت‌کنندگان بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره ۴۰۹ نفر است که حدود ۴۰ درصد افزایش مشارکت نسبت به دوره بیست و دوم مشاهده می‌شود.

در این دوره از جشنواره در دو بخش( مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی)، در هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده( زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، دختران و پسران ) سه نفر برگزیده و یک نفر شایسته‌ی تقدیر انتخاب و معرفی خواهند شد.

برگزیدگان استانی این دوره از جشنواره در گروه‌های ( زنان و مردان، دختران و پسران ) به مرحله‌ی منطقه‌ای راه خواهند یافت.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های نود ثانیه‌ای و پادکست بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه ویژه‌ی این جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =