کد خبر: 306279
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
بازدید 369
گرامی‌داشت روز ادبیات کودک و نوجوان در کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در روز ادبیات کودک و نوجوان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و ادبی، یاد و نام شاعران و نویسندگان برجسته‌ی حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان ۱۶ مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به مناسبت فرارسیدن روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با یاد و خاطره‌ی زنده‌یاد مهدی آذر یزدی به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور پرداختند.

بر اساس این گزارش، نشست ادبی بزرگ‌داشت مرحوم آذر یزدی با مشارکت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و کتابخانه عمومی این شهرستان در پیام‌رسان واتساپ، برگزار و از سوی سمانه شجاعی مربی کارگاه‌های نوشتن خلاق مراکز فرهنگی‌هنری مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه به‌عنوان مدرس و مهمان برنامه درخصوص ادبیات کودک و نوجوان مطالبی بیان شد.

اجرای مسابقه، شعرخوانی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر به‌یادماندنی آذر یزدی و قصه‌گویی با هنرنمایی اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

مربیان فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی نیز به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در محل مصلای این شهرستان به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، نقاشی و... پرداختند که با استقبال مسئولان و والدین کودکان روبه‌رو شد.

گفتنی است؛ معرفی شخصیت مهدی آذر یزدی پدر ادبیات کودک و نوجوان، معرفی کتاب، بحث کتاب، معرفی وقایع، قصه‌گویی، نمایش خلاق، برگزاری کارگاه بازنویسی داستان‌های آذر یزدی و...، از فعالیت‌های مربیان در دیگر مراکز فرهنگی‌هنری کانون بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =