تقدیر از خبرنگاران عرصه کودک و نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا از خبرنگاران به عنوان یاری‌گر و بازوان فرهنگی کانون یاد کرد که در تمامی فعالیت‌های این نهاد نقش موثری را ایفا کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا یاد شهید محمود صارمی خبرنگار این خبرگزاری و دیگر شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت.

پروین پشتکوهی روز یک‌شنبه ۱۷ مرداد در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا هرمزگان و دیدار با رییس و خبرنگاران این استان، اظهارداشت: عکاس و خبرنگاران این خبرگزاری در یکسال گذشته در بازتاب اخبار حوزه کودک و نوجوان تلاش‌های موثری داشته و با همدلی خود با مجموعه کانون استان، دنیای رنگین کودکان و آرزوهای آن‌ها را به‌صورت جذاب و به یادماندنی منعکس کردند.

در این دیدار صمیمانه مدیر کل کانون استان هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگار قاصدی صادق و راست گفتار است که به قلمش جان داده و به جامعه شعور و آگاهی می‌بخشد.

پشتکوهی افزود: انعکاس تمام زیبایی‌های عرصه فرهنگ و هنر و خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به لطف و مدد و همراهی صادقانه شما اصحاب رسانه میسر می‌شود.

وی ادامه داد: همراهی خبرنگاران ایرنا با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یک سرمایه مهم برای کانون دانست و بیان کرد: انعکاس توانمندی‌ها و فعالیت‌های کانون این استان همواره مایه دلگرمی و امید کودکان و نوجوانان در این استان بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: حوزه کودکان بسیارحائز اهمیت است و از آنجا که کودکان این استان آینده‌سازان کشورهستند و این سرمایه‌ها باید به بهترین شکل هدایت شوند، قطعا خبرنگاران علاقه‌مند به این حوزه رسالتی مهم‌تر برعهده دارند.

پشتکوهی، رسالت و اهداف کانون را نسبت به سایر نهادها و سازمان‌ها بسیار متفاوت دانست و عنوان کرد: همراهی خبرنگاران با این نهاد در رشد دانش و مهارت‌های کودکان و توجه خانواده‌ها نسبت به اثرگذاری کانون و فعالیت‌های آن حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ در پویایی کانون پرورش فکری تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از ارگان‌های بسیار کیفی است که اگر مسوولان و مردم ما در این استان بدانند در این سبد فرهنگی آموزشی چه تحفه‌هایی وجود دارد به طور قطع حمایت و پشتیبانی بهتری از کانون انجام می‌دهند.   

مدیرکل کانون هرمزگان اضافه کرد: کودکان ما در این استان آینده‌سازان این جامعه هستند از این رو باید شرایط زندگی، رشد و بالندگی‌شان بیش از گذشته مورد توجه خانواده‌ها و مسوولان قراربگیرد.

پشتکوهی گفت: این استان سال‌هاست که به عنوان یکی از غنی‌ترین استان‌ها از نظر اقتصادی و تجاری معرفی می‌شود، اما آن چنان که باید و شاید به اهمیت حوزه فرهنگی آن و تفاوت‌های فرهنگی از نظر گویش‌ها و زبان‌ و نوع زندگی مردم و همچنین بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کودکان آن در شهرستان‌های مختلف هرمزگان پرداخته نمی‌شود.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها در حوزه کودک و نوجوان باید از نظر فرهنگی بیش‌تر کار انجام شود و تحقق این مهم نیز در گرو همراهی خبرنگاران علاقه‌مند به این حوزه و تقویت و قوی شدن بازوی‌های فرهنگی در هرمزگان است چراکه اگر فرهنگ استان توسعه یابد، اقتصاد و تجارت آن نیز قوی‌تر عمل می‌کند.

گفتنی است به مناسبت این روز از سوی مدیر کل کانون هرمزگان به رسم تقدیر دسته گل و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری برای خبرنگاران دیگر خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه در حوزه کودک و نوجوان ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =