کد خبر: 306967
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
آهای مواظب گور خر ایرانی باشید

داستان زندگی گورخر ایرانی، به عنوان یکی از حیوانات در معرض انقراض، بن‌مایه‌ی کتاب «بدو، بدو، بدو» از مجموعه‌ی «آهای مواظب ما باشید!» است که انتشارات کانون پرورش فکری با قلم زهره پریرخ و تصاویر علی نورپور به تازگی منتشر کرده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «بدو، بدو، بدو» جلد اول از یک مجموعه‌ی ۱۱‌جلدی است که داستانش در مورد دسته‌ای از گورخران است که یک‌روز موتورسواری از میان‌شان در حال عبور است، موتورسواری که قصد شکار این دسته‌گور را دارد. مادر سعی دارد که یکی از کره‌گورخرها را فراری و نجات دهد. مخاطب بالاتر از ۹سال (نونهال)، با خواندن این کتاب، داستان تلخ زندگی گورها را فرا می‌گیرد و در دل آن، با نکاتی درباره‌ی شکارچیان این گونه‌ی کم‌یاب ٱشنا می‌شود.
نویسنده در کنار قصه‌اش، با اینفوگرافی از شکل گورخر، توضیحهایی هم درباره‌ی این حیوان به مخاطب ارائه کرده است.
این کتاب به تازگی در ۲۴ صفحه با قیمت ۲۵هزارتومان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.
این اثر در ۲۵۰۰ نسخه با جلد ضخیم و کاغذ فاخر تهیه و تولید شده و هم‌اکنون در تمام فروشگاه‌های کانون همچنین سایت عرضه‌ی محصولات فرهنگی این مجموعه به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه‌مندان است.
در هفته‌های اخیر، زندگی گونه‌های جانوری در معرض انقراض ایران در قالب ۱۱ داستان به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =