خودآموزی و خودارزیابی؛ توصیه مدیرعامل به مربیان کانون

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در وبیناری مجازی بر لزوم خودآموزی و خود ارزیابی مربیان کانون تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در ابتدای این وبینار که عصر روز ۹شهریور و با حضور کارشناسان و کارکنان ستادی و مربیان مسئول کانون استان هرمزگان برگزار شد؛ ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران کانون این استان اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های شما در شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا تشکر می‌کنم و برای شما و خانواده‌های‌تان و همچنین مخاطبان‌تان که همان اعضای کودک و نوجوان کانون هستند، آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.


مدیرعامل کانون با اشاره به برگزاری این نشست‌ها به صورت مجازی گفت: یکی از فرصت‌هایی که با  شیوع کرونا برای‌مان فراهم شد، این است که برای دیدار هم‌دیگر نیازی به تشریفات نیست و هر لحظه می‌توانیم در کنار  هم باشیم. 
علی‌اکبرزاده در ادامه افزود: درست است که اکنون تصویر  شما را نمی‌بینم؛ اما مهر و محبت همه عزیزان را در دلم دارم و امیدوارم کماکان با تلاشهای‌شان در راه تحقق اهداف کانون قدم بردارید.
مدیرعامل کانون ضمن اشاره به فعالیت‌های ارزشمند مربیان در دوران ناشی از شیوع کووید ۱۹ اظهار داشت: اصلا به خود خستگی راه ندهید، که این روزها سپری خواهد شد و نه تنها در عصر ما، در دوران زندگی اجدادمان و آیندگان مشکلات وجود داشته و خواهد داشت.
مدیرعامل کانون با اشاره به کلام خداوند متعال در قرآن کریم افزود: وقتی خداوند به دنیایی که مدام در خسران هستیم اشاره دارد؛ باید سعی کنیم این دوران را با سربلندی سپری کنیم و خداوند را شاکر و قدردان باشیم. 
علی‌اکبرزاده در توصیه به مربیان و کارشناسان کانون هرمزگان گفت: می‌بایست فعالیت‌ها دسته‌بندی و در کار با کودکان و نوجوانان و هم والدین به اولویت‌ها توجه شود.
مدیرعامل کانون گفت: این دوران فرصتی است تا به خود ارزیابی و خود آموزی بپردازید و با خود خلوت کنید تا آنچه را که نیاز دارید، فراهم کنید. 
مدیرعامل کانون در گفت‌وگوی مجازی با کارشناسان و کارکنان ستادی و مربیان کانون پرورش فکری استان هرمزگان بر لزوم توجه بیشتر به خلاقیت، نوآوری و برنامه‌های متناسب با نیاز امروز جامعه هدف تاکید کرد.
در این نشست همچنین پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان، گزارشی از برگزاری فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی برخط و رشد چشمگیر آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ارائه داد.
در ادامه این وبینار یک روزه واحدهای مختلف ستادی با مربیان مسئول مراکز گفت‌وگو کردند و ضمن بررسی عملکرد نیمه نخست سال ۱۴۰۰، چشم‌انداز شش‌ماهه دوم سال جاری مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =