کسب مقام برگزیده کانون کهگیلویه و بویراحمد  برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، برای دومین سال متوالی برگزیده در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، بیست‌وچهارمین جشنواره شهید رجایی این استان ، با معرفی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دستگاه برگزیده در «شاخص‌های عمومی و اختصاصی»  در ارتقاء سطح امتیازات ، سال ۱۳۹۹ از میان دستگاه اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.

این جشنواره هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد  و با هدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر استان برگزار می‌شود که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانست در بیست‌وچهارمین دوره‌ی این جشنواره در بخش «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» سال » عنوان برگزیده را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند.

آیین پایانی جشنواره «شهید رجایی» ۲۷ شهریور ماه با حضور استاندار برگزارشد .

در این جشنواره، کارکرد دستگاه‌های اجرایی برپایه سنجه‌های کارکردی دستگاه‌ها، ارزیابی می‌شوند، در این دوره جشنواره، همه دستگاه‌های استانی و شهرستانی بر پایه کارکردهای خود، در پنج گروه دسته‌بندی و ارزیابی شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =