«کتاب» پنجره‌ای وسیع و پرجاذبه به سمت دانایی

معصومه هادی: کتاب پنجره‌ای است به سمت دانایی که جهانی تازه را روبه‌روی ما می‌گشاید؛ آنقدر وسیع و پرجاذبه که می‌توان بدون محدودیت‌های دنیا و در آن زندگی کرد و از لحظه‌لحظه‌ی آن لذت برد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با انتشار پیامی از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دعوت کرد تا با شرکت در یازدهمین جشنواره رضوی علاوه بر گشودن پنجره‌ای به سمت دانایی، اندیشه‌ها را با نور کرامت خورشید هشتم مصفا کنند.
متن پیام معصومه هادی بدین شرح است:
کتاب پنجره‌ای است به سمت دانایی که جهانی تازه را روبه‌روی ما می‌گشاید؛ آنقدر وسیع و پرجاذبه است که می‌توان بدون محدودیت‌های دنیا در آن زندگی کرد و از لحظه‌لحظه‌ی آن لذت برد.

فرزندان خوب ایران
آینده‌ی این مرز و بوم برای ساخته شدن و پیشرفت به مشعل آگاهی و تفکر نیاز دارد و کتاب‌خواندن راهی روشن برای رسیدن به این مقصود مقدس است.
جشنواره کتابخوانی رضوی امسال که از رایحه‌ی رضوی سرشار و آکنده از معنویت مهدوی است فرصت مناسبی است تا با کلمات کبوتر شویم و عاشقانه تا آسمان هشتم بال و پر بگشاییم و اندیشه‌مان را با نور کرامت خورشید هشتم مصفا نماییم و با مشارکت اجتماعی در این رویداد فرهنگی نشاط ذهن و مهربانی را به خود و دیگران هدیه دهیم زیرا آنچه که از این رهگذر حاصل می‌شود آرامش است و سلامتی.
برگ‌های کتاب مثل ترنم بهار، سبزتر از تمام فصول بر درخت اندیشه‌مان می‌نشیند و بهترین‌ها را برایمان به ارمغان می‌آورد.
امید به حضور و موفقیت شما در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =