خلاقیت مربیان نقطه عطف فعالیت‌های کانون است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی با همکاران ستادی و مسئولان مراکز کانون تبریز خلاقیت مربیان را نقطه عطف فعالیت‌های کانون دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این نشست با بیان این‌که ماهیت اصلی فعالیت‌های کانون توانمندسازی فکری کودکان و نوجوانان است تصریح کرد: رسالت مهم ما در کانون آماده‌سازی فضای مناسب برای فعالیت کودکان و نوجوانان با هدف ظهور و بروز استعدادهای آنان است.
مدیرعامل کانون در عین حال ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاق مربیان به منظور جذابیت و اثرگذاری فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و از مربیان خواست ابتکارات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند.
وی جذب و پایدارسازی اعضا، توجه به کیفیت فعالیت‌ها به جای نگاه کمیت محور را از جمله مواردی عنوان کرد که خلاقیت و توانمندی مربیان می‌تواند نقش مهم و محوری را در ایفای آن داشته باشد.


علی‌اکبرزاده با اشاره به روند کاهش شیوع ویروس کرونا و انجام واکسیناسیون در کشور اظهار امیدواری کرد در کنار فعالیت‌های مجازی، فعالیت‌های حضوری مراکز نیز به صورت تدریجی و با در نظر گرفتن تمامی شرایط بهداشتی افزایش یابد.
پیش از سخنان مدیرعامل کانون، علی بینش مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور علی‌اکبرزاده در جمع مربیان و همکاران ستادی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدام‌های انجام شده کانون استان در بخش‌های مختلف ارائه کرد.
در ادامه شرکت‌کنندگان در این نشست نیز دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را در مورد مسائل مختلف کانون عنوان کردند.
مدیرعامل کانون همچنین از مرکز آماده افتتاح سیار روستایی چاراویماق بازدید کرد. خودروی این مرکز سیار از سوی بنیاد علوی اهدا و تجهیز آن از سوی کانون استان آذربایجان‌شرقی صورت گرفته است.  


گفتنی است مدیرعامل کانون با حضور در یکی از مراکز آموزشی کانون زبان تبریز با جمعی نیروهای اداری این مجموعه آموزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای افزایش زبان‌آموزان مراکز آموزشی را مورد تاکید قرار داد. وی با اشاره به این‌که کانون پرورش فکری و کانون  زبان یک مجموعه واحد هستند  تصریح کرد :تعاملات کانون پرورش فکری و کانون زبان در استان‌ها باید بیش از پیش افزایش یابد.
وی تعامل و همدلی را زمینه‌ساز توسعه کمی و کیفی برنامه‌های کانون زبان عنوان و اظهار امیدواری کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده و تلاش مجموعه کانون زبان ایران این هدف مهم به بهترین شکل ممکن تحقق یابد. در این دیدار بهرام عبدالله‌زاده مدیر کانون زبان استان گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد.
علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون  شنبه سوم مهرماه از  مجتمع فرهنگی کانون و مرکز آموزشی مسجد کبود کانون زبان در تبریز نیز بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =