درخشش عضو انجمن عکاسان نوجوان کانون خوزستان در مهرواره عکس «محرم در جنوب»

مهزیار مهدی‌پور عضو انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری استان خوزستان در بخش عکس مهرواره‌ی منطقه‌ای «محرم در جنوب»، رتبه‌ی برگزیده‌ی اعضای ارشد را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، اثر عکس مهزیار مهدی‌پور، عضو ارشد انجمن عکاسان نوجوان آفرینش‌های هنری کانون خوزستان، در مهرواره‌ی منطقه‌ای «محرم در جنوب» از سوی هیئت‌داوران این مهرواره، متشکل از یونس رازقی پور، رضا فداکار و اکبر شکوه به‌عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

بر اساس این گزارش هم‌زمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، انجمن عکاسان نوجوان کانون استان بوشهر با همکاری انجمن سینمای جوان تنگستان نخستین مهرواره‌ی منطقه‌ای عکاسی با عنوان «محرم در جنوب» را در روز ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد.

این مهرواره منطقه‌ای با حضور استان‌های جنوب کشور یعنی بوشهر، خوزستان و هرمزگان به میزبانی استان بوشهر، با هدف به تصویر کشیدن مراسم و آئین‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم، گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح مراکز فرهنگی کانون، شناخت بهتر قیام عاشورا و تحکیم پیوند بین دین و هنر در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد.

گفتنی است: از افراد برگزیده‌ی این رویداد هنری با اهدای لوح تقدیر و جوایز در یک مراسم اختتامیه مجازی تقدیر خواهد شد، ضمن اینکه آثار برتر به بخش نمایشگاه راه‌یافته و آثار ایشان در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =