معرفی داوران مهرواره‌ی منطقه‌ای از ایده تا اجرا

داوران مهرواره‌ی منطقه‌ای « از ایده تا اجرا» از سوی دبیرخانه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، «مهرناز نصیری» کارشناس ادبی کانون سمنان، شاعر، نویسنده و منتقد ادبی، «زهرا پردل» کارشناس ادبی کانون سیستان و بلوچستان، شاعر و منتقد ادبی و «اسماعیل اله‌دادی» مربی ادبی کانون لرستان، شاعر و منتقد ادبی، هیئت داوران مهرواره‌ی منطقه‌ای «از ایده تا اجرا» را تشکیل می‌دهند.

نصیری دبیر این مهرواره اظهار داشت: مهرواره‌ی طرح‌های خلاق مربیان ادبی، طی دو سال پیاپی در سطح استان به‌شکل حضوری برگزار شده و سال سوم، پیرو پیشنهاد مدیریت آفرینش‌های ادبی به‌صورت منطقه‌ای برای مربیان کارگاه‌های ادبی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، تهران، البرز و سمنان در فصل تابستان اجرا ‌شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین پایانی مهرواره به‌صورت غیر حضوری در هفته‌ی ملی کودک، یادآور شد: مربیان و رابطان ادبی تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا در فضای مجازی با اجرای طرح‌های خلاق به رقابت ایده‌های خود در سه بخش‌ «گام به گام تا نوشتن خلاق»، «شعر» و «داستان» بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =