بررسی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک در کانون سمنان

اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به بررسی شیوه‌نامه‌های «هفته‌ی ملی کودک» و «کارگاه‌های برخط ترم پاییز» پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، هفتمین‌جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با بررسی شیوه‌نامه‌ی هفته‌ی ملی کودک و دستورالعمل کارگاه‌های برخط ترم پاییز چهارشنبه هفتم مهر ۱۴۰۰ برگزار و درخصوص برنامه‌های راهبردی و تعیین دبیر و تشکیل دبیرخانه و... گفت‌وگو شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون سمنان ضمن قدردانی از کارشناسان و مربیانی که در نمایشگاه هفته‌ی دفاع مقدس حضور پر شوری داشتند، فعالیت نجیبانه و خالصانه‌ی تمامی کارکنان استان را ستایش و تحسین کرد.

وی در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای کودکان و نوجوانان در روز جهانی کودک و هم‌چنین مطالعه‌ی دقیق شیوه‌نامه‌های ارسالی، تأکید و اظهار کرد: با پایان‌یافتن ماه‌های محرم و صفر، برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از ۱۶ مهر سال جاری، آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

خدابخشی پیشنهاد داد تا برای دغدغه‌های ایجاد شده از بازگشایی مراکز، حضور اعضا و...، نشست دیگری با حضور کارشناسان کانون استان، برگزار شود و تصمیم‌سازی نهایی درخصوص برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، کارگاه‌های برخط و... صورت گیرد.

معاون فرهنگی کانون استان سمنان نیز در این جلسه از تلاش همکاران در برپایی نمایشگاه هفته‌ی دفاع مقدس، قدردانی و اظهار کرد: فعالیت‌های مناسب و مرتبطی ازجمله ضبط برنامه‌های اعضای کودک و نوجوان از سوی صدا و سیما و پخش از شبکه‌ی استانی، تولیدمحتوای فرهنگی و انتشار در فضای مجازی از سوی مربیان و اعضا در غرفه‌ی نمایشگاه اجرا شد.

معدنی با اشاره به شعار هفته‌ی ملی کودک مبنی بر «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از کارشناسان و اعضای شورای فرهنگی خواست تا هم‌کاری شایسته‌ای با روابط‌عمومی و دبیر این‌هفته داشته باشند و درصورتی‌که برنامه‌ی ویژه‌ای هم در نظر دارند، عنوان کنند.

در بخشی از این جلسه، اعضای شورا، نظرها و پیشنهادهای خود را مبنی بر هماهنگی با دستگاه‌های عضو کارگروه هفته‌ی ملی کودک، برگزاری نشست خبری، برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی، ثبت نام کارگاه‌های برخط و بارگذاری اطلاعات کارگاه‌های پیشنهادی و...، بیان کردند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه از سوی مدیرکل کانون استان سمنان، طاهره جعفرزاده کارشناس روابط‌عمومی این استان به‌عنوان دبیر اجرایی کارگروه هفته‌ی ملی کودک، معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =