تجلیل از همکار بازنشسته کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: رسیدن به اهداف پرورشی در گرو استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها است و در این مسیر تجربه‌های گرانبهای همکاران بازنشسته بسیار کارگشاست

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین تجلیل از کنیزرضا کیخا، کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری کانون استان، برگزار شد.

در ابتدای این ویژه‌برنامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برای قدردانی از تلاش‌های همکار هنرمندی گرد آمده‌ایم که سال‌های طولانی را در راه خدمت عاشقانه و صادقانه به کودکان و نوجوانان این آب و خاک صرف کرده است.

معصومه هادی در ادامه عنوان کرد: تجلیل از همکاران بازنشسته‌ی کانون، در واقع حرمت نهادن به تلاش‌های کسانی است که ۳۰ سال به صورت صادقانه برای پرورش استعدادهای کودکان کوشش کردند.

وی سپس با بیان این جمله که بهره‌گیری از تجربه‌های گرانبهای هنرمندان شایسته را بر خود فرض می‌دانیم، افزود: برای رسیدن به اهداف پرورشی خود نیازمند استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها هستیم و امیدواریم مجموعه‌ی کانون از راهنمایی‌های ایشان در ادامه‌ی مسیر بهره‌مند شود.

هادی در پایان گفت: مسئولیت ما در قبال کودکان و نوجوانان بسیار سنگین است و ما باید با هم‌دلی و صبوری، نشاط اجتماعی و امیدواری را در آنان تقویت کنیم تا بتوانند آینده‌ای بهتر برای خود بسازند.

پس از سخنان مدیرکل کانون، کنیزرضا کیخا ضمن تشکر از مدیرکل و همکاران، از خاطرات خود در طول این سال‌ها سخن گفت و برای همکاران آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است در پایان این آیین، که به صورت مجازی و حضوری با حضور همکاران سراسر استان برگزار شد، با اهدای لوح و هدیه از این همکار پیشکسوت تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =