سومین گردهمایی فصلی آفرینش‌های فرهنگی در کانون فارس برگزار شد

سومین گردهمایی فصلی آفرینش‌های فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با حضور مربیان، مربیان مسئول و کارشناسان کانون فارس در حوزه معاونت فرهنگی، فناوری اطلاعات،آموزش و پژوهش و روابط عمومی و با هدف ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در اجرایی نمودن دستورالعمل‌های دریافتی از دفتر ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مژده دستوری، معاون محترم فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با استناد به دستورالعمل‌های دریافتی از آفرینش‌های فرهنگی در ستاد، به تشریح موارد و نکات ذکر شده در شیوه نامه‌های کارگاه‌های تخصصی فصل پاییز، بازگشایی هوشمند مراکز، هفته ملی کودک وجشنواره قصه‌گویی مرحله منطقه‌ای پرداخت و با پاسخگویی به سوالات مربیان مراکز در خصوص موضوعات مطرح شده، با ارائه توضیحات شفاف، مسیر لازم برای اجرایی نمودن دستورالعمل‌های ذکر شده را تشریح کرد تا ابهام‎های موجود رفع شود.

در این نشست فصلی، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی،آموزش و پژوهش، فناوری اطلاعات و روابط‌عمومی هم مواردی مربوط به حوزه‌های کاری مرتبط را با مربیان در میان گذاشتند.

پخش کلیپ معرفی سرزمین با عنوان سفر مجازی که در آن یکی از محلات قدیمی شیراز معرفی شد و کلیپی به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر از از برنامه‌های جانبی این گردهمایی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =