فعالیت های ویژه برای کودکان در بستر فضای مجازی و مناطق کم برخوردار البرز

بخشی از فعالیت‌های این هفته در بستر فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بخشی دیگر در مناطق کم برخوردار اجرا خواهد شد .

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، جدول فعالیت‌های  پیش بینی شده‌ی کارگروه گرامی‌داشت هفته‌ی ملی کودک استان البرز منتشر شد؛ این فعالیت‌ها از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ با توجه به شعار سال جاری این هفته «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی » با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی استان و  بر اساس روزشمار  این ایام اجرا خواهد شد.

بر همین اساس مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی، هنری کانون و فضای کانون مجازی و حضور در بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های متنوعی را برای کودکان در این هفته اجرا می‌کنند .

دوره‌های آموزش مختلفی نیز در این پیش‌بینی‌ها برای مربیان و اولیای تربیتی در نظر گرفته شده است .

بخشی از فعالیت‌های ویژه ی این ایام نیز به حضور کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه نشین شهری و اجرای فعالیت در این مناطق اختصاص دارد.

انجمن‌های تخصصی نیز فعالیت‌های مختلفی را تدارک دیده و اجرا می‌کنند؛ هم‌چنین  جشن مجازی ویژه‌ای نیز در آغازین روز هفته‌ی کودک با دعوت از برخی هنرمندان حوزه ی کودک  استان اجرا خواهد شد.

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز نیز پنج‌شنبه شب از ساعت ۲۲ تا ۲۴ در برنامه‌ی تلویزیونی«ماه‌نشین» سیمای استان، میهمان خانواده‌های البرزی‌ بوده و فعالیت‌های این هفته را به طور کامل تشریح خواهد کرد.  

علاقه‌مندان جهت آگاهی از عناوین فعالیت‌ها و زمان اجرای آن به جدول ویژه برنامه‌ها مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =