کد خبر: 308232
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
بازدید 111
ساحل بندرانزلی رنگ زندگی گرفت

اعضای کودک مرکز شماره ۱ کانون بندرانزلی با خلق نقاشی‌های خلاقانه، به ساحل بندرانزلی رنگ خوش زندگی هدیه‌کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، هفته ملی کودک که با شعار«حال‌خوش کودکی، رنگ‌خوش‌زندگی» در سراسر ایران اسلامی کلیدخورد، پیام‌آور فعالیت‌هایی هدف‌مند، با نشاط و خلاقانه برای کودکان و درباره آینده‌سازان شد.

برهمین اساس نیز مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون بندرانزلی با همراهی فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان پیش‌گام برگزاری مسابقه نقاشی‌های خلاقانه کودکان شد و یک روز شاد و شیرین را با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها رقم‌زد.

این حرکت فرهنگی که با هدف ثبت و ضبط خاطره‌ای شیرین و به‌یادماندنی برای کودکان، به‌تصویرکشیدن توان‌مندی‌های آنان و همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر جامعه با فعالیت‌های کودک‌محور کانون صورت گرفت، با نقاشی‌های کودکانه، بازی و هم‌چنین خوانش بیانیه حقوق کودک همراه‌شد.

این درحالی‌است که بازدید از نمایشگاه دست‌آوردهای اعضای کانون و برگزاری کارگاه آموزش کاغذوتا«اوریگامی»، قصه‌گویی و شعرخوانی اعضا ازدیگر برنامه‌های این روز  به‌شمارمی‌رفت و درپایان نیز از اعضای برگزیده کانون در بیست‌وسومین‌جشنواره‌بین‌المللی قصه‌گویی و منتخبان مسابقه نقاشی، با اهدای لوح سپاس و جایزه قدردانی‌شد.

شایان‌ذکر است، سرپرست معاونت فرهنگی، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان از جمله حاضران در این برنامه‌بودند که یک روز به‌یادماندنی را در کنار کودکان و خانواده‌ها تجربه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =