بازیابی هویت اصیل دینی، انقلابی و تاریخی در راس فعالیت‌های کانون پرورش فکری قرار دارد

ابراهیم زره ساز در مراسم رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان‌رضوی به تشریح اولویت‌های کانون در استان خراسان‌رضوی پرداخت و گفت: کودکان بایستی با به کارگیری ابزارهای نوین با هویت اصیل دینی، انقلابی و تاریخی خود آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در مراسم آغاز هفته ملی کودک و رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان‌رضوی در محل مرکزشماره ۸ کانون پرورش فکری مشهد با بیان اهمیت توجه به کودکان و نوجوانان در طول سال خاطر نشان کرد: بایستی در طول سال به مقوله کودک و نوجوان و تربیت و پرورش آنها توجه ویژه داشت.

 وی با بیان اینکه تربیت کودکان و نوجوانان امروزه از اهمیت بالایی در خانواده‌ها برخوردار است اذعان داشت: مسئولین و متولیان امر هرقدر به ظرفیت بالای موجود در کودکان و نوجوان اهتمام ورزند در اهداف خود در استان موفق‌تر خواهند بود.

مدیر کل کانون استان با بیان اهمیت استفاده از ابزارهای نوین در تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان افزود: اولین تماشانه خانه سیار خراسان رضوی با هدف بازیابی هویت اصیل دینی، انقلابی و تاریخی کودکان همزمان با آغاز هفته ملی کودک با همکاری دستگاه های مختلف استان بهره‌برداری و آغاز به کار می‌کند.

وی افزود : کفی این تماشاخانه سیار توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی به کانون اهدا شد و حمایت با کانون پرورش فکری کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری خراسان رضوی تجهیز و راه اندازی شده است.

زره ساز با بیان اینکه یک سال زمان صرف تهیه و تجهیز این تماشاخانه سیار شده است گفت: کودکان خراسان رضوی به کمک این تماشاخانه که امکان اکران تئاتر و فیلم سینمایی را داشته و مجهز به تجهیزات صوتی ویژه فضای باز می‌باشد تمرین شاد بودن، با هم بودن و توانا بودن را انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =