کد خبر: 308259
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
بازدید 261
اجرای ویژه برنامه‌ی «#ساعت_کودکی» در البرز

مربیان کانون البرز و مسوولان انجمن‌ها به صورت زنده در صفحات رسمی مجازی از کودکی گفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون البرز، از ان جایی که ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ به عنوان ساعت کودکی در نظر گرفته شده  و از علاقه‌مندان به کودکان  خواسته شده بود تا در صفحات رسمی یا شخصی خود ساعتی از وقت سالانه را به کودکان اختصاص داده و با توجه به زمینه‌ی کاری و علاقه‌مندی خود از کودکان سخن بگویند، مسوولان انجمن‌های تخصصی در استان البرز نیز راس ساعت ۱۸ برنامه‌های تدارک دیده شده‌ی خود را اجرا کردند.

در انجمن هنرهای نمایشی علاوه بر گشایش صفحه‌ی رسمی انجمن، خلاصه‌ای از فعالیت‌های آن از ابتدا تا کنون توسط دو عضو فعال این انجمن پرنیان پیشگاه زاده از مرکز هشتگرد و سارینا پورنظر از مرکز مجتمع ارائه شد.

مسوول انجمن عکاسی کانون البرز نیز ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک، مهرواره‌ی«نگاهی به دنیای شاد کودکان» را به علاقه‌مندان معرفی کرد، نقش رنگ‌ها در عکاسی، تاثیر قاب مناسب برای عکس کودک از  دیگر مباحث مطرح شده در این ویژه برنامه بود .

حدیثه مشایخی عضو فعال انجمن نیز در رابطه با هدف عکاسی با تلفن همراه سخن کفت .

در صفحه‌ی رسمی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان استان البرز نیز در خصوص حقوق کودکان با طرح سوال از مخاطبان نکاتی مطرح و قصه‌گویی قصه ی «کلاغ خنزر پنزری»توسط دنیا یارمحمدی مربی فرهنگی مرکز هشتگرد و عضو انجمن قصه‌گویی استان قصه‌گویی شد

پریسا افتخاری مقدم از هنرمندان و مدرسان موسیقی نیز راس ساعت ۱۸ میهمان انجمن سرود کانون البرز بود و در خصوص اهمیت یادگیری موسیقی در سنین کودکی  مباحثی را برای اولیای تربیتی عنوان کرده و قطعه خوشحال و شاد و خندانم را با ژیانو نواخت.

در ادامه امیرعلی افشار عضو نوجوان مرکز هشتگرد و عضو انجمن سرود ردباره تاثیر موسیقی در زندگی شخصی  خود سخن گفته  و قطعه‌ای را با پیانو نواخت.

هلن میرمحمدی عضو نوجوان مرکز ۴ و عضو انجمن سرود دیگر مهمان این نشست بود و  در خصوص تاثیر موسیقی برای خود و خواهرش بعد از نواختن قطعه ساز پروانه با ویولن و سنتورسخن  گفتند .

لیلی همتی، مسوول مرکز شماره ۴ کانون کرج اجرای این برنامه را برعهده داشت.

صفحه رسمی انجمن نجوم کانون استان البرز نیز با حضور مسوول انجمن و محسن رشیدی عضو فعال ابن انجمن، با توجه به تقارن هفته کودک و هفته جهانی فضا و تبریک این ایام در خصوص شعار هفته فضا و زنان در فضا صحبت کردند.

صفحه رسمی مجازی کانون استان ویدیوی حقوق کودکی تهیه شده توسط  فاطمه علیپور، مسوول مرکز یک کانون کرج با همکاری جمعی از اعضا را به اشتراک گذاشت ، انجمن ادبی، برخی اصحاب رسانه و هنرمندان نیز در این ساعت با #ساعت_ کودکی مطالبی را در خصوص حقوق کودک، فعالیت‌های ویژه‌ی کودکان و ... به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =